Shop Mobile More Submit  Join Login
New Deviant ID by For-Always New Deviant ID by For-Always
I've finally made a new DeviantID!! :dummy: I haven't had one for a long time so I figured I needed to make something!!! :lmao:

It is me for anyone who didn't get that! XD I have my two bracelets I always wear...(I have another one but I'm afraid I'm gonna break it and it's pretty special to me so I don't wear it everyday anymore) And I'm listening to my ipod if you can't tell that..XD And the clothes are just what I'm wearing right now..:rofl: The shirt is an old navy shirt with the American flag on it in the shape of a star..=D

And the quote on the top is a quote by Michael Jackson! :heart:
Add a Comment:
 
:iconnet-wanderer:
Net-Wanderer Featured By Owner Aug 25, 2012
I had to comment this is such a nice style : )

I honestly love how the picture's kind of abstract and so casual. It seems almost perfect, hope you keep it going! :D
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Aww, thank you so much!! :tighthug: That's very sweet of you! =D I honestly haven't done much in this style since I made this, which was quite some time ago. You've made me want to try again tho, so thank you! :hug:
Reply
:iconnet-wanderer:
Net-Wanderer Featured By Owner Aug 28, 2012
XP I actually somehow get shocked from hugs :dizzy:

lol I honestly think you should, it really does seem like a special style I hardly see. I'll keep a look out for new ones either way! :D
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
You mean in real life?? That's weird! XD Is it all the time?

Thanks! :blush:
Reply
:iconnet-wanderer:
Net-Wanderer Featured By Owner Sep 2, 2012
:cough: Apparently yeah in real, it's more of a feeling I get even with familiar people and one of my friends used to love jumping at me due to that XP

lol, you're welcome :D
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol! XD How cruel of them! :P
Reply
:icongiulyblader:
Giulyblader Featured By Owner Aug 10, 2010  Professional Traditional Artist
wow!!!
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
haha! Thanks! :tighthug:
Reply
:icongiulyblader:
Giulyblader Featured By Owner Aug 14, 2010  Professional Traditional Artist
you are welcome ^^
Reply
:iconfilly-of-the-plains:
Filly-of-the-Plains Featured By Owner Aug 9, 2010  Hobbyist General Artist
Cute! :la:
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
:la: Thanks! :tighthug:
Reply
:iconfilly-of-the-plains:
Filly-of-the-Plains Featured By Owner Aug 10, 2010  Hobbyist General Artist
:tighthug:
Reply
:iconshnoogles:
shnoogles Featured By Owner Aug 9, 2010  Student Writer
:iconiloveyouplz: This ID is so awesome! Love the way you draw :heart: and the quote is true! Love the fact that you combined the things you love in this ID, the background, the shirt...Oh I just adore it!
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 9, 2010  Hobbyist Digital Artist
:tighthug:!! Thank you Shnoogles! :glomp: Yeah, I wanted to make it represent me a lot so hopefully I can keep this one for a long time! XD And Yay! I forgot to mention the Asian characters for the background but I'm glad you noticed! :giggle: =D
Reply
:iconshnoogles:
shnoogles Featured By Owner Aug 10, 2010  Student Writer
:dummy:
Reply
:iconsoralove:
SoraLove Featured By Owner Aug 8, 2010  Student Traditional Artist
I love the quote! Great job on the picture!
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 8, 2010  Hobbyist Digital Artist
Aw, Thank you! =D :hug: And thanks for the fav! :glomp:
Reply
:iconhollystarlightanime:
hollystarlightanime Featured By Owner Aug 8, 2010  Hobbyist Traditional Artist
That is BEAUTIFUL! <3
Reply
:iconfor-always:
For-Always Featured By Owner Aug 8, 2010  Hobbyist Digital Artist
:tighthug: Aw, Thank you Holly! ^^; :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 8, 2010
Image Size
35.1 KB
Resolution
400×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
812
Favourites
4 (who?)
Comments
19
Downloads
8
×